Zodra de betaling van uw debiteur wordt ontvangen, wordt er binnen enkele dagen met u afgerekend en staat het bedrag direct bij u op de rekening.
Blijft een betaling uit? In dit geval wordt er telefonisch contact opgenomen met uw debiteur om te achterhalen waarom een factuur niet wordt betaald. Wij proberen altijd een passende oplossing te vinden met uw debiteur. Indien de oplossing een betalingsregeling is, dan wordt die regeling getroffen en houden wij de betalingen voor u in de gaten.
In het geval dat er geen betaling volgt en er ook geen oplossing kan worden gevonden, dan ontvangt u van ons een voorstel om de vervolgstappen te bepalen. Kiest u ervoor om een gerechtelijke incassoprocedure op te laten starten, dan kunnen wij u hierin van A tot Z ontzorgen. In dit traject schakelen we onze deurwaarder in, dit valt niet onder het No Cure No Pay principe maar de kosten kunnen doorgaans wel op uw debiteur verhaald worden. Wilt u dit niet, dan kunt u het dossier kosteloos laten sluiten.
We stellen een dagvaarding op en laten onze deurwaarder deze betekenen. Met het vonnis dat we bij de rechtbank halen, kunnen we onze deurwaarder beslag laten leggen. Deze acties vallen niet onder het No Cure No Pay principe maar de kosten kunnen bij succes wel verhaald worden op uw klant.